Laatusuklaa

FOODIN Suklaalevyraadissa

Foodin happy heart 60%
Tuotteen Foodin happy heart 60% valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 1,67 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Foodin -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 40-64%, Luomu, Raakasuklaat, Vegaani.

Iikka 16.01.2021
Kovahkoja vaikkakin litteitä palasia, ehkä tummaa suklaata. Tässä on läsnä jokin vastenmielinen sivumaku, vai peräti ihan päämaku. Nimittäin suklaata tässä ei maussa ole. Ehkä hipsteriolut on toimunut aromina. Onneksi tuettiin sairaita lapsia samalla.

Hanna P 04.01.2021
Raakasuklaamainen raakasuklaa :) Vaan jokin hyvin tympeä sivumaku tässä on, niin että täytyy vallan huuhdella suu selvittääkseen onko se varmasti suklaasta lähtöisin. Kyllä se on. Ei jatkoon!

Jenni V 27.10.2020
40g raakasuklaalevy, joka tekee hyvää parissakin muodossa: Ensinnäkin se sisältää acticoaa eli kaakaouutetta jonka pitäisi olla hyvää sydämelle, sekä 50 senttiä tuotteen hinnasta menee Fight Back -yhdistykselle hyväntekeväisyyteen. Ainesosina tässä on mulperia ja kookosmannaa, jotka tekevät suklaasta valitettavan rasvaista ja tympeän makuista "superfood-suklaata". Rakenteesta tulee mieleen nougat, sillä rasvaa on lähes 48%, ja tuo kookos ja mulperi maistuvat läpi tosiaan sen verran ettei tämä maistu suussani aidolle suklaalle. En valitettavasti tykännyt, vaikka olisin halunnut... Kakkonen.

Laatusuklaa Klaani