Laatusuklaa

JACQUOT Suklaalevyraadissa

Jacquot truffes fantaisie saveur cognac (200g)
Tuotteen Jacquot truffes fantaisie saveur cognac (200g) valmistusmaa on Ranska. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Jacquot -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Jenni V 15.11.2021
Isänpäivälahjaksi tuli hankittua rasiallinen tryffeleitä joissa oli mausteena myös vähän konjakkia. Rasvaa (ja vielä palmu…) on tietenkin kuin muille jakaa, mutta niinhän se tryffeleiden kohdalla usein on. Kaakaojauhetta on 17% eli mukavasti, pienten kartioiden päälläkin on kiva tumma puuterointi josta varmaan tykkään tässä eniten. Itse tryffelimassa on nimittäin harmittavan kuivaa eikä kovin suussa sulavaa, ja konjakin makukin on mielestäni hieman liian etäinen (toki hyvä ettei ole liian pistävä, mutta olisi sen nyt voinut edes vähän paremmin erottaa...). Ei nämä nyt täysin ala-arvoisia olleet, mutta eivät kyllä mitään laadukkaitakaan. Hellyn silti kolmoseen.

Janne J 04.12.2006
Voi pettymysten pettymys, herkullisen konjakkisuklaan sijasta paketissa taisi ollakin kaakaojauheessa pyöriteltyjä Budapest-konvehteja. No, ehkä nämä ovat vähän tummempia ja tiiviimpiä, mutta perusmaku on hyvin lähellä suuresti inhoamaani Budapestia. Konjakki ei harmikseni pahemmin maistu - rasvaa tuntuisi sen sijaan olevan niin paljon, ettei sydäntautiliiton suosittelemien tuotteiden listalle taida olla asiaa..

Laatusuklaa Klaani