SUKLAAYHDISTYKSEN RYHMÄT

Perustamisesta lähtien olemme vastaanottaneet yhteydenottoja, joissa tiedustellaan josko omalla paikkakunnalla olisi suklaayhdistys, johon voisi liittyä ja jonka maisteluihin osallistua. Suklaayhdistyksen ryhmän voi perustaa lähes mille tahansa paikkakunnalle.

Olemassaolevaan ryhmään liittyminen

Kun haluat liittyä jo olemassaolevaan ryhmään, sinun tulee vain täyttää yhdistyksemme jäsenhakemus ja valita siitä oikeat vaihtoehdot.

Uuden ryhmän perustaminen

Ryhmän toiminta vaatii ainakin yhden aktiivisen puuhahenkilön. Uuden ryhmän perustaminen etenee vaiheittain seuraavasti:
  1. Hanki ryhmään paikkakunnaltasi vähintään kaksi jäsentä itsesi lisäksi (kolme on minimi).
  2. Tutustukaa (kaikki) sivustoomme huolella, jotta tiedätte mihin olette ryhtymässä.
  3. Perustettavan ryhmän vetäjä ottaa yhteyttä alla olevalla lomakkeella.
  4. Odota vastausta ja lisäohjeita, jonka jälkeen (eikä yhtään aiemmin)...
  5. ...jokainen uuteen ryhmään haluava täyttää ja lähettää oman jäsenhakemuksensa.
  6. Suklaayhdistyksen hallitus käsittelee hakemukset normaaliin tapaan ja ilmoittaa päätöksestään kaikille asianosaisille.
  7. Jäsenyyttä hakevat maksavat kukin jäsenmaksunsa annettujen ohjeiden mukaisesti.
Ryhmiä on kahdenlaisia, avoimia ja suljettuja. Avoimeen ryhmään liittyminen tapahtuu hakemalla normaalisti yhdistyksen jäsenyyttä. Suljettuun ryhmään ei ole mahdollista liittyä ilman tuon ryhmän vetäjän aloitetta, koska ryhmän jäsenet ovat ilmoittaneet, että haluavat pitää maistelut keskenään. Tällä hetkellä Suklaayhdistyksen ryhmä on olemassa ainoastaan yhdistyksen kotikaupungissa Oulussa.

Ryhmän toiminta

Ryhmät toimivat itsenäisinä omilla paikkakunnillaan. Ohjeita, neuvoja ja vinkkejä saa tietenkin aina, mutta ryhmän vetäjältä vaaditaan aktiivisuutta, jotta toiminta käynnistyy ja pysyy käynnissä. Tässä asioita, jotka jokaisen uuteen ryhmään liittyvän on hyvä tietää:
  • Ryhmät kokoontuvat oman aikataulunsa mukaisesti omalla paikkakunnalla maistelemaan ja arvioimaan suklaita.
  • Ryhmien jäsenet valitsevat ja hankkivat itse maisteluihinsa suklaat. Yhdistys osallistuu kustannuksiin kuittia ja makuarvioita vastaan erikseen ilmoitettavalla tavalla.
  • Kokoontumisajankohdat ja -paikat jokainen ryhmä päättää itse.
  • Maisteluiden jälkeen makuarviot tulee syöttää Suklaalevyraatiin.
  • Samalla paikkakunnalla voi toimia vain yksi avoin yhdistyksemme ryhmä. Suljettuja ryhmiä voi olla useampikin samalla paikkakunnalla.
  • Avoimen ryhmän uusista jäsenistä päättää yhdistyksen hallitus ja heistä ilmoitetaan ko. ryhmän vetäjälle uuden jäsenen liittymisen jälkeen.
  • Suljettuun ryhmään ei voi liittyä uusia jäseniä, ellei aloite tähän tule ryhmän vetäjältä.

Yhteydenotto

Ota tällä lomakkeella yhteyttä silloin, kun haluat perustaa uuden Suklaayhdistyksen ryhmän. Ota muussa tapauksessa yhteyttä yhteydenottolomakkeella. Huomaa, että sivulta Info / FAQ saattaa jo löytyä vastaus mahdolliseen kysymykseesi.

Millaisen ryhmän haluatte perustaa?

Ryhmän kotipaikkakunta:
Ryhmän vetäjän nimi:
Ryhmän vetäjän sähköposti:

2. hakijan nimi:
3. hakijan nimi:
4. hakijan nimi:
5. hakijan nimi:

Muuta huomioitavaa:

Tarkistuskysymys. Vastaa tarkistuskysymykseen yhdellä sanalla, kirjaimella tai numerolla. Minkä värisiä ovat kypsät banaanit ja keltuaiset?

Vastauksesi:

Huom. Lähetettyäsi yhteydenoton, varmista lähipäivien ajan, että vastauksemme ei ole jäänyt roskapostisuodattimeesi. Jos mahdollista, voit lisätä suklaayhdistys.com -domainin turvallisten lähettäjien listalle.