OVER ONS IN HET NEDERLANDS

Finse Chocoladevereniging werd opgericht in maart 2005. Het werd opgericht in de stad Oulu in Finland door een groep vrienden die een gemeenschappelijke passie: chocolade. Sinds die tijd hebben we verwelkomd veel nieuwe leden rondom Finland. De primaire doelstelling van Chocoladevereniging is om haar leden vertrouwd te maken met chocolade producten van alle soorten. Let wel op dat:
  • Wij verkopen geen chocolade.
  • We niet produceren geen chocolade.
  • We doen niet importeren of exporteren geen chocolade.
  • We weten niet waar je misschien een bepaalde chocolade product in uw land te vinden.
De primaire doelstelling van Chocoladevereniging wordt bereikt door het organiseren van maandelijkse alleen voor leden chocolade proeverijen, waar een selectie van chocoladeproducten is geproefd. Aparte proeverijen zijn arrenged in de steden waar we leden. Na de proeverij, korte reviews zijn geschreven en elke chocolade product is gerangschikt van 1 tot 5 (waarbij 5 het beste). De beoordelingen worden vervolgens gepubliceerd op deze website. Te wijten aan het feit dat de gasten alleen zijn geschreven en gepubliceerd in het Fins, Chocoladevereniging momenteel alleen accepteert leden die kunnen communiceren in het Fins.

Geef uw producten zicht

Als u een fabrikant, wederverkoper, de importeur of exporteur van een chocolade merk en u wilt een of meer van uw producten beoordeeld door ons, stuur ons dan uw voorstel met het onderstaande formulier in. Als u wilt adverteren op onze unieke website is het mogelijk met banners van verschillende soorten (meer informatie in het Engels verkrijgbaar). Onze prijzen zijn zeer redelijk en we zullen blij zijn om u meer vertellen over hen per e-mail. Als u nog vragen of opmerkingen voor ons, aarzel dan niet om ons te contacteren met onderstaand formulier.

Naam:

Boodschap. Gelieve uw bericht hieronder schrijven in het vak. Helaas kunnen we geen Nederlands spreken, dus schrijf je bericht in het Engels aub.

Control question. Please answer the control question with one word, letter or number. The correct answer will verify you being human instead of a spambot. What is the next letter in the english alphabet: D, E, F...?

Your answer:

KUUKAUDEN TUOTE 2.2017 / Arkisto