SUKLAALEVYRAADIN MOBIILIVERSIO

QRSuklaalevyraadin mobiiliversio on kännyköihin ja muihin pieninäyttöisiin laitteisiin sopiva versio Suklaalevyraadista ja se löytyy osoitteesta m.suklaayhdistys.com. Voit lukea makuarvioitamme myös reissussa ollessa ja ennenkaikkea suklaaostoksia tehdessäsi esimerkiksi kännykkäsi nettiselaimella.

Tokihan tätä "varsinaistakin" sivustoa pystyy selaamaan kännykällä, mutta tietokoneen monitorilta katsottaviksi tarkoitettuja nettisivuja on toisinaan kömpelö selata kännykän näytöllä. Mobiiliversio toimii myös tietokoneen nettiselaimilla ja näytöillä, mutta näyttää tuolloin aika hurjalta.

Mobiiliversio ei sisällä koko sivustoamme, vaan ainoastaan Suklaalevyraadin tuotteineen, arvioineen ja pisteineen. Siitä on myös karsittu runsaasti ominaisuuksia, joita täysversiossa on. Karsittuja Suklaalevyraadin ominaisuuksia ovat ainakin
  • tuotteiden järjestäminen haluamaansa järjestykseen
  • arvion kirjoittamismahdollisuus
  • linkin lähettämismahdollisuus
  • suuret tuotekuvat
  • arvioissa olevat linkit jäsenprofiileihin
Lisäksi mobiiliversion ulkoasua on yleisesti ottaenkin muokattu pienelle näytölle sopivampaan muotoon. Mobiiliversiossa voi siis pääasiassa lukea arvioita ja nähdä annettuja pistemääriä.

Mobiiliversio toimii parhaiten näytöissä, joiden resoluution pidempi sivu on vähintään 800 pikseliä. Jos havaitset ongelmia joko toimivuudessa tai ulkoasussa, niin ilmoittele niistä yhteydenottolomakkeemme kautta. Ongelman ratkaisemista helpotat kertomalla millä laitteella ja selaimella yritit Suklaalevyraadin mobiiliversiota selata.

Mobiiliversio on maksuton palvelu sitä kaipaaville, eikä sitä kehitetä aktiivisesti. Maksuton tarkoittaa tässä sitä, että Suklaayhdistys ei veloita mobiiliversion käytöstä käyttömaksua tms, mutta matkapuhelinoperaattorisi voi veloittaa sinua liittymäsopimuksesi mukaisesti. Sivustomme Info / FAQ sisältää myös tietoa aiheesta.

Kuvia

Kuvankaappaukset on otettu Samsung Galaxy S4 -puhelimella selatessa mobiiliversiota Chrome-selaimella. Klikkaa kuvaa niin näet sen suurempana ja saat samalla esiin ohjeita.

KUUKAUDEN TUOTE 2.2017 / Arkisto
Chocolate Tree Madagascar Ambanja milk 50%