KILPAILU

Maxikarkki.fi on herkkuja myyvä kauppa verkossa. Maxikarkista löydät edullisesti makeisia, sipsejä, snackseja, virvoitusjuomia ja paljon muuta. Tutustu valikoimaan ja tilaa suosikkiherkkusi - Maxikarkki toimittaa tilauksen postin toimipisteeseen 2-4 arkipäivässä.

Voita 20€ alennuskoodi Maxikarkki.fi verkkokauppaan

Osallistuaksesi viiden 20€ arvoisen alennuskoodin arvontaan herkkukauppaan Maxikarkki.fi, sinun tulee vastata alla oleviin kysymyksiin ja jätettävä pyydetyt yhteystiedot.

Kilpailun säännöt: Kilpailu on käynnissä 22.11.2017 saakka. Palkinnot toimitetaan 30.11.2017 mennessä ainoastaan sähköpostitse vastauksen yhteydessä ilmoitettuun osoitteeseen. Kilpailuun hyväksytään vain yksi vastaus per sähköpostiosoite. Puhelinnumeroita tai postiosoitteita ei hyväksytä sähköpostiosoitteen sijasta. Kisaan voivat osallistua kaikki paitsi Suklaayhdistyksen hallituksen jäsenet ja osallistuminen on ilmaista. Alennuskoodien arvonnan ja toimittamisen hoitaa Suklaayhdistys ry. Alennuskoodilla tilattavat tuotteet toimittaa Maxikarkki.fi ja tuotteita tilaava maksaa tilauksensa toimituskulut itse. Kilpailussa ilmoitettuja yhteystietoja ei luovuteta eteenpäin.

MIKÄ ON SUOSIKKIHERKKUSI?
Lakritsi/salmiakki
Sipsit
Suklaa
Virvoitusjuomat
Irtokarkit
Pähkinät
Keksit
Jokin muu

KENEN KANSSA JAAT TAI JAKAISIT HERKKUSI?
Seurustelukumppanin
Perheen
Vanhempien
Naapureiden
Kavereiden
Miksi ihmeessä jakaisin herkkuni muiden kanssa?

Nimesi:
Sähköpostiosoitteesi: