Leader Vegeway Leader Vegeway

JOULUKALENTERI 2018

Joulukalenterimme idea on sama kuin tosielämänkin joulukalentereissa: Etsi kuluvalle päivälle oikea luukku ja avaa se (hiirellä klikkaamalla). Jos valitset oikein, pääset osallistumaan herkullisen palkinnon arvontaan ja jos et... voit yrittää uudestaan kunnes osut oikeaan. Kalenteriin pääset tästä!

PALKINNOT

Suklaayhdistyksen joulukalenterin yhteistyökumppanina toimii Laatusuklaa, jonka maahantuomia Chocolate Tree -suklaalevyjä arvotaan osallistujien kesken yhteensä 28 kappaletta. Chocolate Tree on pieni Skotlantilainen artesaanivalmistaja, joka valmistaa suklaansa kaakaon paahtamisesta alkaen itse.

Levyt arvotaan seuraavasti:
  • Kuuden päivän välein arvotaan osallistujien kesken yksi seitsemän kappaleen setti Chocolate Tree -suklaalevyjä:

KILPAILUN SÄÄNNÖT

Kilpailu on käynnissä 1. - 24.12.2018. Kilpailuun hyväksytään yksi osallistuminen per sähköpostiosoite per päivä. Yhdelläkin osallistumisella olet mukana kaikissa arvonnoissa, mutta mahdollisuutesi voittoon paranevat osallistumalla useampana päivänä. Kisaan voivat osallistua kaikki paitsi Suklaayhdistyksen hallituksen jäsenet ja osallistuminen on ilmaista.

Arvonnassa voittaneiden sähköpostiosoitteiden toimivuus tarkistetaan ja sen pitää olla toimiva, jotta on oikeutettu palkintoon. Voittajat arvotaan tiettyinä arvontapäivinä: 7.12, 13.12, 19.12. ja 25.12. Voittajien nimet ja kotipaikkakunnat julkaistaan tällä sivulla.

Voittajien nimet ja yhteystiedot luovutetaan Laatusuklaalle palkintojen toimittamista varten. Palkintosuklaat toimitetaan ainoastaan Suomessa sijaitseviin osoitteisiin ja aina siihen osoitteeseen, joka osallistumisen yhteydessä on jätetty.

VOITTAJAT

Arvontapäivä 7.12.