JÄSENHAKEMUS

Liittyminen Suklaayhdistykseen vaatii jäsenhakemuksen asianmukaisen täyttämisen, lähettämisen ja lähetetyn hakemuksen hyväksymisen hallituksessamme. Lisäksi vaaditaan kertaluontoisen liittymismaksun (10€) ja vuosimaksun (5€) suorittaminen. Vuosimaksulla jäsenyys on voimassa vuoden 2017 loppuun.

Jos lähetät jäsenhakemuksen loka-marraskuussa, saat kuluvan vuoden vuosimaksun 50% alennuksella. Jos puolestaan joulukuussa, maksat täyden jäsenmaksun, mutta saat samalla maksulla myös seuraavan vuoden jäsenyyden.

Lue jäsenetusivulta mihin olet oikeutettu sekä yhdistyksen sisällä että yhteistyössä olevien kumppaneiden kanssa asioidessa. Haluatko antaa Suklaayhdistyksen jäsenyyden ystävällesi lahjaksi, yllätyksenä tai muuten vain? Se ei valitettavasti onnistu. Lue syy sivulta Info / UKK kohdasta 2.4.

Kaikki kentät on täytettävä ja niukkasanaisuus on huono asia, varsinkin työnäytteessä.

1. Henkilötiedot:

Nimi:
Sähköposti:
Katuosoite:
Postinumero:
Postitoimipaikka:
Puhelin:
Syntymävuosi:

2. Oletko lukenut, ymmärtänyt ja hyväksynyt yhdistyksen säännöt ?

3. Voit liittyä ryhmään, jos asut paikkakunnalla, jossa sellainen toimii. Haluatko...

Jos haluat Suklaayhdistyksen ryhmän omalle paikkakunnallesi, tutustu ohjeisiin.

4. Kerro itsestäsi.

5. Työnäyte: Lue alla olevat ohjeet arvion kirjoittamiseen ja kirjoita sitten makuarvio valitsemastasi tuotteesta. Huomaa, että arvion on riittävän hyvin kuvastettava tuotteen makua ja olemusta siten, että se vastaa antamaasi arvosanaa. Mieti arviota kirjoittaessasi esimerkiksi näitä asioita:
  • Kirjoita useita kokonaisia suomenkielisiä lauseita.
  • Älä käytä ranskalaisia viivoja.
  • Miltä suklaa tuoksuu (raikas/makea/suolainen/hapan/marjainen/tunkkainen yms)?
  • Miltä suklaa tuntuu suussa (sileä/rakeinen/rasvainen/pehmeä/kova/rouskuva yms)?
  • Miltä suklaa maistuu (marjaisa/makea/kuiva/rasvainen/voimakas/mieto yms)?
  • Muuttuuko maku ensimausta jälkimakuun edetessä?
  • Onko maku erilainen purressa ja imeskeltäessä?
  • Hyödynnä adjektiiveja, käytä mielikuvitustasi ja kerro oma mielipiteesi.
  • Korjaa kaikki kirjoitusvirheet ennen hakemuksen lähettämistä.
Työnäytteeni on kirjoitettu tuotteesta:

Kirjoita tähän arviosi valitsemastasi tuotteesta:

Arvosana tuotteelle:                     (1=huonoin, 5=paras)

6. Tarkistuskysymys. Vastaa tarkistuskysymykseen yhdellä sanalla, kirjaimella tai numerolla. Onko punakynän väri sininen vai punainen?

Vastauksesi:

Käsittelemme hakemukset 3-5 päivässä ja ilmoitamme päätöksestä sähköpostitse. Jos hakemuksesi hyväksytään, saat päätöksen mukana tiedot liittymis- ja vuosimaksun maksamisesta. Jäsenyys astuu voimaan vasta kun maksusuoritus näkyy pankissamme. Emme lähetä laskua paperimuodossa. Huomaa lähetä-painikkeen painamisen jälkeen mahdolliset virheilmoitukset tai viesti hakemuksen perillemenosta sivun ylälaidassa.

HUOM. Lähetettyäsi yhteydenoton, varmista lähipäivien ajan, että vastauksemme ei ole jäänyt roskapostisuodattimeesi. Jos mahdollista, voit lisätä suklaayhdistys.com -domainin turvallisten lähettäjien listalle.