SUKLAALEVYRAADIN HAKUKONE

Hakukoneella löydät tuotteita ja niiden arvioita Suklaalevyraadista. Käytössäsi on neljä eri hakutapaa, joita voit käyttää toisistaan riippumattomina. Vie hakutuloksissa hiiren kursori tuotenimen päälle nähdäksesi tuotteen kuvan. Klikkaa tuotenimeä lukeaksesi arviot tuotteesta. Linkki avautuu aina uudessa ikkunassa.

Käytössäsi on lisäksi Google-täsmähaku, joka löytää hakusanasi miltä tahansa sivustomme sivulta, mukaanlukien arvioiden sisällöt. Jos haluat käyttää hakusanoja kuten jäsenmaksu, liisteri tai banneri, on Google-täsmähaku oikea työkalu siihen.

Huom. Jos hakukone ei toimi koneellasi se johtuu todennäköisesti siitä, että selaimessasi ei ole JavaScript käytössä. Voit asettaa sen käyttöön selaimesi asetuksista.

Tuotehaku (älä paina enteriä)
Kirjoita ruutuun hakemasi tuotteen tai valmistajan nimi tai se osa nimestä, jonka muistat. Hakutulokset päivittyvät jokaisella näppäimen painalluksella.

Jäsenhaku
Valitse jäsen, jonka arvioimat tuotteet haluat nähdä. Näet tuotenimien lisäksi valitun jäsenen antaman pistemäärän ja arviointipäivän kullekin tuotteelle.

Valmistusmaahaku
Valitse maa, jossa valmistetut tuotteet haluat nähdä. Näet tuotteiden nimien lisäksi maassa valmistettujen tuotteiden lukumäärän Suklaalevyraadissa.

Tuoteryhmähaku
Valitse tuoteryhmä, johon kuuluvat tuotteet haluat nähdä. Näet tuotteiden nimien lisäksi tuoteryhmään kuuluvien tuotteiden lukumäärän Suklaalevyraadissa.