BANNERIDEMO

Tällä sivulla näet luonnollisessa koossa kaikki vakiokokoiset bannerimme. Mainospaikkamme on hinnoiteltu bannerin koon, sijainnin ja sopimuksen keston perusteella.

Jättibanneri

Jättibanneri on nimensä mukaisesti sivustomme suurin banneri. Sen koko (L x K) on 970x130 pikseliä. Jättibannerin sijainti on huipulla, jopa yhdistyksemme logon yläpuolella. Sivustolla voi kerralla olla ainoastaan yksi jättibanneri.

970 x 130 px 150 € 750 € 1350 €

Vaakabanneri

Vaakabannerimainokset sijaitsevat sivustomme yläosassa (logomme alapuolella) tai sivuston oikealla puolella, ruskealla pohjalla alimpana. Suositeltavat vaakabannerikoot (L x K) ja niiden sopimuskauden pituudesta riippuvat hinnat:

Sijainti
1028 x 70 px 100 € 500 € 900 € Sivuston yläosa
250 x 80 px 50 € 250 € 450 € Oikea puolisko
250 x 120 px     65 € 325 € 585 € Oikea puolisko
250 x 160 px     80 € 400 € 720 € Oikea puolisko

Pystybanneri

Pystybannerimainokset sijaitsevat sivustomme oikeassa reunassa, taustakuvan päällä. Suositeltavat pystybannerikoot (L x K) ja niiden sopimuskauden pituudesta riippuvat hinnat:

Sijainti
140 x 80 px 40 € 200 € 360 € Oikea reuna
140 x 175 px 50 € 250 € 450 € Oikea reuna
140 x 260 px 60 € 300 € 540 € Oikea reuna
140 x 350 px 70 € 350 € 630 € Oikea reuna

Tapetti

Tapetti tarkoittaa koko sivuston taustaa ja sen näkyvyys reunoilla on riippuvainen surffaajan näytön resoluutiosta *). Tapetti pysyy paikallaan myös sivua vieritettäessä. Koska tapetti näkyy osittain sivuston läpi, on kuvan oltava sellainen, että se ei liiaksi häiritse sivuston lukemista. Sivuston läpinäkyvyysastetta voidaan tarvittaessa myös muokata.

Muista bannereista poiketen tapettitila vuokrataan viikon jaksoissa ja se voidaan myös rajata näkymään ainoastaan Suklaalevyraadissa. Suklaalevyraadilla tarkoitetaan tässä:
  • Näkymä 1: Kaikki valmistajan arvioidut tuotteet
  • Näkymä 2: Kaikki jäsenten arviot
  • Näkymä 3: Kaikki vierailijoiden kommentit
1vko
2vko
4vko
Pidemmät
jaksot
Koko sivusto 100 € 170 € 300 € Neuvoteltavissa
Ainoastaan Suklaalevyraati 80 € 140 € 240 € Neuvoteltavissa

*) Artikkeli: Yleisimmät 25 resoluutiota Sanoman verkostossa.

Infoa bannereista yleisesti

Kaikki tällä sivulla esitetyt bannerit julkaistaan sivuston jokaisella sivulla. Jos haluatte mainituista malleista poikkeavan bannerin, tai jos teillä on mitä tahansa kysyttävää bannerimainonnasta sivustollamme, pyydämme ottamaan yhteyttä. Asioista voidaan keskustella ja sopimuksia räätälöidä, olemme avoimia tarjouksille.

Jotta bannerimainonnan pelisäännöt sivustollamme olisivat alusta asti selvät ja reilut, pyydämme ottamaan huomioon myös nämä seikat:
  • Bannerimainoksista laaditaan aina kirjallinen sopimus.
  • Suklaayhdistys ry:n vastuu bannereista: Suklaayhdistys ei vastaa bannereissa mahdollisesti luvatuista eduista. Suklaayhdistyksen vastuu aineiston virheistä tai bannerin poisjäämisestä rajoittuu korkeintaan bannerista maksettuun mainoshintaan.
  • Asiakkaan vastuu bannerista: Asiakas vastaa siitä, ettei asiakkaan tai sen käyttämän mainostoimiston lähettämä banneri ole voimassaolevien lakien, muun markkinointisäännöstön, viranomaisten määräysten tai hyvän tavan vastainen. Asiakas vastaa lisäksi siitä, että bannerin julkaiseminen voi tapahtua kenenkään tekijänoikeutta tai muuta immateriaalioikeutta loukkaamatta. Asiakas on vastuussa ja korvausvelvollinen mainontansa aiheuttamista vahingoista kolmannelle osapuolelle ja/tai julkaisijalle.