RIVERSIDE NATURAL FOODS Suklaalevyraadissa

MadeGood chocolate chip muesli minis
Tuotteen MadeGood chocolate chip muesli minis valmistusmaa on Englanti. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Riverside Natural Foods -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Luomu, Murot, myslit, hiutaleet & pähkinät, Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Vegaani.

Jenni V 11.05.2017 (Jäsenprofiili)
24g minipussi minimyslipallosia, jotka ovat luomulaatuisia, gluteenittomia ja pähkinättömiä. Hauskan näköisiä rouskuteltaviahan nämä ovat, kaurahiutaletta on 41% ja luomusuklaamurua 14%. Minusta maku on outo, vähän sellainen hunajainen ja hedelmäisen kirpsakka, eikä suklaakaan oikein maistu aidolle suklaalle. Varmaan osasyynä on ainakin se, että palloset sisältävät mm. omenaa sekä vihannesjauhetta (yyh, pinaattia, parsakaalia, porkkanaa, tomaattia, punajuurta ja siitakesientä!!). Miksi kaikesta tarvii ruveta tekemään superfoodia jos kerran paras maku menetetään? En ymmärrä. Kakkonen.