BAREBELLS FUNCTIONAL FOOD Suklaalevyraadissa

Barebells protein bar white chocolate almond
Tuotteen Barebells protein bar white chocolate almond valmistusmaa on EU. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Barebells Functional Food -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria, Valkosuklaiset.

Jenni V 12.04.2018 (Jäsenprofiili)
Uutuusmaku sokerittomaan proteiinipatukkasarjaan sisältää maltitolivalkosuklaakourrutuksen, reilusti mantelirouhetta, pienen kerroksen vähän suolaista ja vaniljaista "kastiketta" ja kaakaoisen proteiinitäytteen ja kaakaoisia soijamuroja. Patukka näyttää ihan valkoiselta tuplalta, mutta maku on valitettavan tympeä. Jotenkin en pidä siitä, että manteli saa tämän maistumaan vähän marsipaaniselta, ja siihen yhdistyy pistävää suolaisuutta ja vaniljaa, sekä valkosuklaan rasvaisuutta. Proteiinitäytteessä taas on hieman karvas maku. Täytyy sanoa, että tämä on sarjan heikoimpia variantteja, ei lainkaan makuuni. Kakkonen.