PURE SPORT NUTRITION Suklaalevyraadissa

Pure Sport Nutrition pure bar zero salted caramel
Tuotteen Pure Sport Nutrition pure bar zero salted caramel valmistusmaa on (ei tiedossa). Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Pure Sport Nutrition -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria.

Jenni V 05.04.2018
50g proteiinipatukka, jossa on aavistuksen enemmän kovaa rasvaa kuin sarjan muissa varianteissa, mutta muuten ravintoarvot ovat hyvät. Päällä on kerros maltitolimaitosuklaata, ja sisällä toffeenmakuista pehmeää proteiinitäytettä. Maku on ok, mutta verrattuna esim. Star Nutritionin goodlife low sugar -varianttiin, jäädän maussa aika tavalla jälkeen. Ehkä syynä on höttöinen, melkein vaahtomainen täyte, jossa ei juuri ole purutuntumaa, eikä suolaisuuttakaan juurikaan maista. Sarjassa on niin paljon parempiakin variantteja, että jätän tämän arvosanan kahteen.