LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt weihnachtsmarkt gebrannte mandeln
Tuotteen Lindt weihnachtsmarkt gebrannte mandeln valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Joulu, Murot, myslit, hiutaleet & pähkinät, Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Jenni V 08.01.2018 (Jäsenprofiili)
Rakastan paahdettuja sokerikuorisia manteleita, joita saa lämpiminä joulutoreilta. Tässä versiossa nämä mantelit ovat kylmiä, ja ne on lisäksi vielä kastettu runsaaseen maitosuklaaseen. Manteli on huomattavasti kovempi ja rapsakampi kuin juuri maistelemassani joulumaustetussa versiossa, ja joulutorilta ostetun mantelin makumaailma, paahdettu sokeri, maistuu tosi kivasti. Maitosuklaa on ihan kiva lisä pinnalle, eikä tuote ollut liian makea, paahteisuus tasapainottaa makua. Kuitenkin, en tiedä tuoko tuo suklaa nyt hirveästi lisäarvoa, mantelit ovat tosi hyviä ihan sellaisenaankin. Vahva kolmonen kuitenkin.