Leader Vegeway Leader Vegeway

LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt edelbitter diät 70%
Tuotteen Lindt edelbitter diät 70% valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 65-74%, Levyt (lisukkeettomat), Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria, Tuotannosta poistuneet.

Jarkko 27.10.2009
Sokeritonta tummaa suklaata. Erikoista tässä on se, että tämä maistuu paljon makeammalta kuin moni muu 70% tumma suklaa, jossa sokeria on seassa. Kaakaon makua on runsaasti, eikä joissakin sokerittomissa suklaissa läsnä oleva makeutusaineen maku ole ainakaan kovin voimakkaana esillä. Suklaa on ihan miellyttävää imeskeltävää, joskin toisen palasen kohdalla makeutusaineen pieni vivahde nostaa yllättäen päätään ja siitä rankaisen puolikkaan pisteen menetyksellä. Muutenkaan suklaan maussa ei ole mitään erikoisen miellyttävää, joskin kaakaon selkeä maku tyydyttää suklaanälän nopeasti.