Leader Vegeway Leader Vegeway

LINDT Suklaalevyraadissa

Lindt creation 70% pralines (130g)
Tuotteen Lindt creation 70% pralines (130g) valmistusmaa on Saksa. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Lindt -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 65-74%, Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt, Tuotannosta poistuneet.

Chi 23.02.2009 : Tässä on kolmea erilaista 70% suklaata; tavallista, appelsiinitäytteellä sekä kirsikka-chilitäytteellä. Annoskoko on mielestäni hyvä, tosin ihmetyttää miksi tavallista, melko mitäänsanomatonta, suklaata on tuplasti se mitä muita...no, maku on hyvä jokaisessa suklaassa mutta kirsikka-chili oli selkeästi paras. Polttelu suussa tuntuu enemmän jälkimakuna eikä se ole liian vahvaa. Tätä makua ostan erikseen ensi kerralla, appelsiini ja tavallinen suklaa olivat tylsiä mutta ihan kokeilun arvoinen setti jos on ylimääräistä rahaa (hinta kympin kieppeillä).