Leader Vegeway Leader Vegeway

NJIE Suklaalevyraadissa

Njie choco coconut no added sugar
Tuotteen Njie choco coconut no added sugar valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Njie -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria.

Jenni V 06.11.2018
Ärsyttävää. 30g patukka on laadittu konseptilla josta en lähtökohtaisesti pidä - mukaterveellisyyttä korostetaan printtaamalla pintaan että ei lisättyä sokeria, ja sitten kuitenkin kovaa rasvaa on riittämiin eikä eroa tavalliseen patukkaan kaloreissakaan juuri ole. Silti - maultaan tämä on bounty-tyyppisistä patukoista yksi parhaista. Patukassa on ihanan lohkeavan paksu maitosuklaakuorrutus, ja alla on sekä kostea kookoshiutaletäytekerros, että suklaatryffelimäinen täytekerros. Sopivat todella hyvin yhteen, eikä makeutta tai kookoksisuutta ole yhtään liikaan. Nelonen on pakko antaa.