NUTRAMINO Suklaalevyraadissa

Nutramino nutra-go bar white chocolate & cherry 64g
Tuotteen Nutramino nutra-go bar white chocolate & cherry 64g valmistusmaa on EU. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nutramino -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria, Valkosuklaiset.

Jenni V 16.05.2018
64g maltitolilla makeutettu proteiinipatukka, jossa on 31% valkosuklaakuorrutetta, 18% kirsikkaista juoksevaa täytettä ja vaalea proteiinitäytesilmäke. Kuorrutteessa on maitosuklainen koristeraita ja joukossa on soijakrispiä. Rakenne onkin patukan parhaita puolia, ja hiukan kirpsakka kastikemainen täyte sopii valkosuklaaseen oikein hyvin. Aitoa kirsikkaa ei ole, ja valitettavasti esanssinen kirsikka ei ole yhtään makuuni. Jos kyseessä olisi ollut joku muu marja niin tämä olisi voinut olla herkullista, nyt en kyllä ostaisi uudestaan. Lisäksi proteiinipatukaksi rasvaa on liikaa ja sen laatu on heikko. Kakkonen siis.