VALIO Suklaalevyraadissa

Valio PROfeel proteiinijuoma mustikka-valkosuklaa
Tuotteen Valio PROfeel proteiinijuoma mustikka-valkosuklaa valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Valio -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Juomat, kaakaojauheet, kastikkeet, hunajat & geelit, Kaakaopitoisuus korkeintaan 5%, Laktoosittomat, Proteiinipatukat ja -juomat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria, Valkosuklaiset.

Jenni V 09.05.2018
2,5dl mustikan ja valkosuklaan aromeilla maustettua maitojuomaa, väriltään valkoista sellaista. Aitoa valkosuklaata ja mustikkaa ei ole, mikä harmittaa ja maistuu. Mustikkaisuus on aika esanssista, ja valkosuklaata on mausta hankala erottaa erikseen. Rakenteeltaan tämä on kuin kevytmaitoa, mitä se hyvin pitkälle onkin. Ei tämä nyt pahaa ollut, mutta en kyllä valitsisi purkkia ekana hyllystä... Makeutustaso oli mielestäni sopiva. Kakkonen.