KULTASUKLAA Suklaalevyraadissa

Kultasuklaa raakasuklaa luomu salted caramel 70%
Tuotteen Kultasuklaa raakasuklaa luomu salted caramel 70% valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Kultasuklaa -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 65-74%, Laktoosittomat, Luomu, Patukat, Raakasuklaat.

Jenni V 11.08.2017 (Jäsenprofiili)
35g jämerä luomu-raakasuklaapatukka, jossa kokonaisuus on silattu suolatulla sokerikulööriaromilla. Toffeellehan suklaa maistuukin, ja se on ihan hyvää, mikäs siinä, mutta samalla kyllä peittyvät kaakaon kaikki vivahteet. Tosin rakeisuudesta ja muista varianteista päätelleen ei kaakaon ominaismaku tässä suklaassa päätä huimaa, joten toffeen maku oli tavallaan ihan hyväkin juttu. Vähän outo makuyhdistelmä 70-prossaiseen suklaaseen, ja mieluummin otan lisukkeet sattumina kuin uutteena, mutta päädyn silti kolmoseen, tosin ihan alarajoille.