KULTASUKLAA Suklaalevyraadissa

Kultasuklaa raakasuklaa luomu vanilja 70%
Tuotteen Kultasuklaa raakasuklaa luomu vanilja 70% valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Kultasuklaa -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 65-74%, Laktoosittomat, Luomu, Patukat, Raakasuklaat.

Jenni V 07.08.2017 (Jäsenprofiili)
35g jämeriä paloja sisältävä raakasuklaapatukka, jota vissiin myydään vain Lidlissä (en ole varma). Suklaan ainesosat ovat luomua ja siinä on vain kaakaopapua, kaakaovoita, kookospalmusokeria ja luonnollista vanilja-aromia. Mielestäni vanilja ei oikein ole luonteva tumman suklaan mauste, tosin tässä suklaassa se ei liiemmin maistukaan. Huomio kiinnittyy enemmän tunkkaisuuteen ja rakeisuuteen, ei nämä pahinta raakasuklaan tasoa ole, mutta sen verran vahvoja kuitenkin, että häviää tavalliselle suklaalle kuusi nolla. Ei mikään nautiskelusuklaa, ja palaset ovat myös kooltaan liian isoja ja jämeriä. Kakkonen.