KULTASUKLAA Suklaalevyraadissa

Kultasuklaa anemone valkosuklaa
Tuotteen Kultasuklaa anemone valkosuklaa valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 1,67 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Kultasuklaa -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Irtokonvehdit, Valkosuklaiset.

Jenni V 22.01.2018
Iso kaunis kukanmuotoinen konvehti, jossa on valkosuklaakuori ja keskellä vähän maitosuklaata. Täytteenä on ruskeaa mokkaista kreemiä, ja makumaailma onkin makean kahvinen. En tykkää makeasta kahvista, joten minulle tämä ei ollut mikään hirveän hyvä makuelämys, vaikka suklaa laadukasta olikin. Kolmonen.

Jarkko Karhunen 18.03.2005
Sama kuin maitosuklaapintainen, pintakerroksen väri vain eri. Jälkimaku hieman miedompi kuin maitosuklaisessa versiossa.

Susanna K 18.03.2005
Valkosuklaa, jonka sisällä tummaa suklaata, kahviliköörimainen maku, sama ällö makeus kuin maitosuklaassa, plussaa suklaan pehmeys. Jotenkin tuntui kuitenkin loppujen lopuksi mauttomalta.