GELATELLI Suklaalevyraadissa

Gelatelli noblissima chocolate premium quality dairy ice cream
Tuotteen Gelatelli noblissima chocolate premium quality dairy ice cream valmistusmaa on Saksa. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Gelatelli -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt.

Jenni V 07.08.2017 (Jäsenprofiili)
Litran "parempi perusjäätelö" Lidlin malliin sisältää mukavan pehmeää ja tummaa suklaakermajäätelöä, jonka joukossa on harvakseltaan (5%) tummia suklaahippuja. Ensimmäinen suutuntuma on liian rasvainen, mutta sellaistahan kermajäätelö on... Ihan täyteläinen on siis rakenne, eikä tämä tunnu liian makealta, itse asiassa tämä on varmasti enemmän aikuiseen makuun varsinkin suklaahippujen tummuuden takia. Hiput ovat aavistuksen mauttomia, ja maku kiertyy ehkä enemmän kaakaon kitkeryyteen kuin makeuteen. Ei tämä nyt mikään super-hyperherkkujäätelö ole, sattumia ja "jujuja" olisi tarvittu enemmän, mutta oikein hyvää perusjäätelöä. Vahva kolmonen.