Leader Vegeway Leader Vegeway

LUB FOODS Suklaalevyraadissa

LUB Foods Nick's coconut bar
Tuotteen LUB Foods Nick's coconut bar valmistusmaa on Makedonia. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki LUB Foods -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria.

Jenni V 07.11.2018
Njieltä arvostelin vähän vastaavan sokerittoman kookossuklaapatukan vastikään. Njie kyllä vei voiton kuusi nolla. Tässä Nickin versiossa on harmaa ja ruma suklaakuorrute, ja sisällä on bountymaista ruskeaa kosteaa täytettä. Rakenne on ok, ja ensipuraisu onkin ulkonäköä lupaavampi. Tykkään siitä ettei kookokseen yhdistetä liikaa makeutta. Suklaassa kuitenkin maistuu liikaa rasva, ja lisäksi täytteessä on ilmeisesti steviasta johtuva erittäin pistävä, jopa chilisen tulinen, jälkimaku. Eli kakkoseen jäävät lopulta pisteet, vielä kun tässä on se ongelma että kovaa rasvaa on erittäin paljon - ei siis mikään terveystuotekaan.