Leader Vegeway Leader Vegeway

3 KAVERIA Suklaalevyraadissa

3 Kaveria lakritsi
Tuotteen 3 Kaveria lakritsi valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki 3 Kaveria -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt, Lakritsi & salmiakki.

Jenni V 04.07.2018
140g pikarissa tuli tätä erittäin lakuista jäätelöä ostettua. Ainesosissa on kaakaovoita, lakritsiuutetta ja anista. Avatessani pikarin yllätyn, kuinka musta tämä oli pinnaltaan, kastiketta on varmaan likitulkoon puolet. Itse jäätelö on väriltään vaaleanruskeaa, mikä minulle on vähän pettymys, tykkään enemmän vaniljajäätelö-lakuyhdistelmästä. Todella lakuista tämä on maultaankin, sitä ei käy kieltäminen, minulle vähän liiankin väkevän ja karvaan makuista, menee jo salmiakkisenkin puolelle. Vaniljajäätelön kermainen pehmeys tekisi poikaa, samoin lakunpalaset tai muu purutuntuma. Suoraan sanottuna, en kovinkaan paljon tykännyt. Kakkonen.