MAITOKOLMIO Suklaalevyraadissa

Maitokolmio proFIT proteiinivanukas valkosuklaa
Tuotteen Maitokolmio proFIT proteiinivanukas valkosuklaa valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Maitokolmio -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Laktoosittomat, Proteiinipatukat ja -juomat, Sokerittomat / Ei lisättyä sokeria, Valkosuklaiset, Vanukkaat, viilit, rahkat, levitteet & valmispuurot.

Jenni V 05.10.2017 (Jäsenprofiili)
150g valkosuklaan aromilla varustettu löysä proteiinivanukas. Valkosuklaa on vanukkaissa usein ylimakeaa ja tunkkaista, mutta tämä oli varsin raikasta, jotain vaniljakastikkeen ja vanukkaan väliltä. Makeutta ei ollut liikaa, ja löysä rakenne ei ollut silti vetinen, vaan rasvaisuudesta johtuen sopivan täyteläinen. Tämä sopisi vaikka marjakiisselin kanssa kerroskiisseliksi, oli kyllä yllättävän maukasta. Silti, "se jokin" puuttui, ehkä juuri se marjakerros? Kolmonen.