UNILEVER Suklaalevyraadissa

Magnum signature chocolate intense milk chocolate
Tuotteen Magnum signature chocolate intense milk chocolate valmistusmaa on Englanti. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Unilever -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (lisukkeettomat).

Joblo 22.02.2017 : Magnumilta on tullut markkinoille kaksi uutta 90-grammaista levyä. Hinta on tyyris; noin kahden euron kieppeillä. Nyt maisteltavana maitosuklaalevy. On pakko yhtyä yhdistysläisten arvioihin siitä, että tämä muistuttaa kovasti jotakin pääsiäismunasuklaata. Samalla tämä minun suussani kuitenkin maistuu selvästi myös ihan sille oikealle Magnum-jäätelön suklaakuorrutteelle. Maku muistuttaa myös amerikkalaisen Hershey'sin maitosuklaata, joskin ilman ällöttävää oksennusmaista maitojauhejälkimakua. Maitosuklaalle korkeahko kaakaoprosentti (38) saa tämän erottumaan muista olemalla sekä kaakaoinen että hyvin makea samaan aikaan. Kannessa komeileva lupaus "Intense Milk Chocolate" tulee lihaksi varsin hyvin. Uskokaa tai älkää - pidän tästä ja syön hymyssä suin! Pitkä miinus tulee kuitenkin hinnasta: Tuote ei ole millään lailla niin säväyttävä, että siitä kuuluisi maksaa kaksinkertaista hintaa Fazerin siniseen verrattuna. Halvemmalla saa selvästi parempaa.