INGMAN Suklaalevyraadissa

Ingman herkkunougat kermajäätelö
Tuotteen Ingman herkkunougat kermajäätelö valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Ingman -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt.

Jenni V 29.11.2017 (Jäsenprofiili)
Nam, olen aina pitänyt "roskajäätelöstä" eli vaniljajädestä jossa on nougatkrokanttia joukossa. Tässä versiossa "herkku" tarkoittaa että itse jäätelökin on nougatin makuista ja seassa on wienernougatpyörrettä (7,5%) sekä vähemmän noita roskia, eli 2,5% hasselpähkinä- ja mantelikrokanttia.

Herkku ei kuitenkaan minun kohdallani iskenyt, todennäköisesti olisin tykännyt perusversiosta enemmän. Kokonaisuudessa maistuu ihan liian vahvasti hasselpähkinäesanssi, vaniljajädellä tämä olisi ollut huomattavasti raikkaamman makuista. Wienernougat sinänsä on ihan ok, mutta paremmin se olisi toiminut sattumina jäätelön joukossa, niin että hasselin maku olisi iskenyt vain hetkittäin ja "kohdistetusti" ja yhdistynyt pureskeltavaan. Tuota pureskeltavaa olisin toivonut muutenkin joukkoon moninkertaisesti, 2,5% on ihan liian vähän. Kakkonen.