INGMAN Suklaalevyraadissa

Ingman vanilja & kaakao kermajäätelö
Tuotteen Ingman vanilja & kaakao kermajäätelö valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Ingman -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Jäätelöt.

Jenni V 17.11.2017 (Jäsenprofiili)
Kivasti kahta jäätelöä pyörteinä sisältävä litran jäätelökuutio. Tässä on siis vaniljamaidon makuista kermajäätelöä ja kaakaon makuista kermajäätelöä. Vaniljajäätelö maistuu ehkä vähän erilaiselta kuin "normaali" vaniljajäätelö, mausta tulee mieleen vaniljavanukas. Kaakaojäätelö on erittäin vaaleaa, ja olisin sille toivonut kyllä vahvempaa makua, erittäin pliisua se on. Kaiken kaikkiaan tässä oli varmaan tavoiteltu lapsille sopivaa mietoa paula-vanukkaan makua, ja tavallaan siltä tämä vähän maistuu, mutta en ymmärrä miksi kukaan ykkösvaihtoehtona juuri tämän jäätelön jäätelölaarista poimisi... Hyvin tylsää ja pliisua, kakkonen.