NUTRILETT Suklaalevyraadissa

Nutrilett smart meal almond & apricot
Tuotteen Nutrilett smart meal almond & apricot valmistusmaa on EU. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Nutrilett -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat.

Jenni V 08.02.2018
Myslipatukkamainen ateriankorvikepatukka, jossa on tummasuklaapohja (8,9%) sekä mysliosassa soijamuroja, tattaria sekä mantelin- ja aprikoosinpaloja. Aprikoosi on varsin hallitseva maultaan, sitä on minusta liikaa (10,5%), manteli oli kivoina isoina paloina mutta maistui varsin vähän. Soija ja tattari ovat luonteeltaan kitkeriä, joten tuntui että niiden ominaismaku oli päätetty peittää lisäämällä runsaasti makeaa kuivahedelmää ja toisaalta sen vastapainoksi varsin reippaasti merisuolaa. Tumma suklaa oli varmaan hätäkeino vähentää makeutta, mutta tasapainoista kokonaisuutta ei tästä kyllä valitettavasti saa millään. Kakkonen.