Leader Vegeway Leader Vegeway

DALBLADS Suklaalevyraadissa

Dalblads swebar banana toffee
Tuotteen Dalblads swebar banana toffee valmistusmaa on (ei tiedossa). Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Dalblads -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Valkosuklaiset.

Jenni V 12.04.2018
Luulin, ettei edellisiä swebar-variantteja makeampia proteiinipatukoita enää voi tehdä, mutta tämä banaani-toffee -variantti todisti oletukseni vääräksi, kirkkaasti. Päällä on kaakaokuorrutetta, ja sisällä valkosuklaata sisältävää proteiinitäytettä, jonka keskellä on 13% pehmeämpi toffee/fudgesilmäke. Aitoa banaania löytyy pari prosenttia. Heti ensi puraisulla tunnen että yksi puraisu riittäisi, tämä on kuin suklaakuorrutteista fudge-pötköä. Ei tässä vikaa olisi, jos tämä olisi karkkihyllystä, mutta en ikimaailmassa valitsisi tällaista protskupatukaksi treenin jälkeen. Vieläkin höyryää sokeri korvista... Heikko kakkonen.