DALBLADS Suklaalevyraadissa

Dalblads swebar 50% less sugar coconut & pineapple
Tuotteen Dalblads swebar 50% less sugar coconut & pineapple valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Dalblads -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Valkosuklaiset.

Jenni V 18.04.2017 (Jäsenprofiili)
Valkosuklaan makuisella kuorrutteella silattu vähäsokerisempi proteiinipatukka, jossa täyte on kaksikerroksinen: ylempi kerros on keltainen ja siinä on mausteena 0,4% kuivattua ananasta ja alemmassa taas 3% kookosta. Aitoa valkosuklaatakin on, tosin en sitä makunystyröillä havainnut. Maku on tunkkainen ja kitkerä, jotenkin ananas ja suklaa eivät mielestäni ole kovin hyviä kavereita. Valkosuklaa ei maistu, vaan kuorrute tuo mieleen eltaantuneen rasvan. Rakenne on edelleen ärsyttävän hampaisiin tarttuva, vaikka makeutta onneksi vähemmän onkin kuin perus-swebareissa. En osta toiste, kakkonen.

KUUKAUDEN TUOTE 2.2017 / Arkisto
Chocolate Tree Madagascar Ambanja milk 50%