STAR NUTRITION Suklaalevyraadissa

Star Nutrition vegan protein bar double chocolate crunch
Tuotteen Star Nutrition vegan protein bar double chocolate crunch valmistusmaa on (ei tiedossa). Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Star Nutrition -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat, Vegaani.

Jenni V 08.08.2018
50g erittäin tuhdisti kaloreita sisältävä vegaaninen proteiinipatukka. Ainesosat näyttäisivät olevan samat kuin oat crunchissa, muuten kun että kauraa ei vissiin ole ja kaakaota on suhteessa enemmän. Erittäin mukavasti patukka kaakaolle maistuukin, sitten kun taas tottuu hiekkaisen tunnun antavaan herneproteiiniini ja murenevaan rakenteeseen. Nibsejä on kiva pureskella hiekkaisen massan joukossa. Taas arvon kakkosen ja kolmosen välillä, ehkä tämä oli aavistuksen kauraversiota parempi, joten hellyn kolmoseen. Ravintoarvoissa on silti vielä reippaasti parantamisen varaa.