Leader Vegeway Leader Vegeway

ATKINS NUTRITIONALS Suklaalevyraadissa

Atkins harvest dark chocolate sea salt caramel
Tuotteen Atkins harvest dark chocolate sea salt caramel valmistusmaa on Hollanti. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Atkins Nutritionals -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat.

Jenni V 10.07.2018
40g pähkinäpatukka, jossa on aitoa tummaa suklaata pohjana, ja päällä pähkinäsekoitusta (maapähkinä/manteli/cashew) ja siemeniä (auringonkukka/seesam) yhteensä 48%. Lisäksi patukkaan on lisätty kuitua ja soijakrispiä, sekä 1% merisuolaa. Kuten maitosuklainen versio, tämäkin on oikein maukas patukka, pähkinät ja siemenet rouskuvat ja maistuvat itseltään, eikä makeutta ole liikaa. Ainoa mistä en hirveästi tykännyt oli tuo suolaisuus, se oli paikoin pistävääkin. Ripaus olisi riittänyt, tai sitten kokonaan suola pois. Suolan vuoksi kolmonen, vahva sellainen tosin, hyvä välipala tämäkin on.