Leader Vegeway Leader Vegeway

LEADER Suklaalevyraadissa

Leader protein so much taste chocolate mudcake
Tuotteen Leader protein so much taste chocolate mudcake valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Leader -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat.

Jenni V 28.11.2018
Mutakakku-varianttikin so much taste -sarjassa on saanut uuden ilmeen ja sisällön. Tässä versiossa on tummasuklaakuorrutteen sijaan maitosuklaan makuinen kuorrute, ja täytteen keksi on muuttunut gluteenittomaksi. Samalla kaikki maku tuntuu kadonneen (ja piti olla so much taste :-) ) Kuorrute on maltitolilla makeutettuna mauton, ja sisällä oleva täyte on kyllä ihan kivan pehmeää, mutta ei juuri maistu hyvälle eikä pahalle. Mukana on myös vähän tummaa suklaata, ja sitä keksiä, mutta niitä sattumia on täytteessä todella harvakseltaan, ja ne huomaa lähinnä purutuntumassa. Kakkonen.