MALMÖ CHOKLADFABRIK Suklaalevyraadissa

Malmö Chokladfabrik saltstänk ekologisk mjölkchoklad 40%
Tuotteen Malmö Chokladfabrik saltstänk ekologisk mjölkchoklad 40% valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Malmö Chokladfabrik -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Kaakaopitoisuus 40-64%, Levyt (lisukkeelliset & maustetut), Luomu.

Jenni V 11.06.2018
Jaahas, taas tuttu Malmön ohut suklaalevyformaatti maistelukääreessä, nyt tosin vaaleampana. Rasva tässä maistuu, samoin vähän myös suola. Itse asiassa, pohjassahan on harmaita suolakiteitä... En yleensä niistä innostu, mutta itse asiassa tällä kertaa maku parantuu suolan ansioista. Rasvan maku on tympeä ja vähän "eltaantunut", eli suklaa ei ole mitään ihmeellistä, ja suola tuota aavistuksen peittää. Kakkonen.

Jenni R 11.06.2018
Maitosuklaa, ohuet kuvioidut palat. Tuoksu mieto, imelä ensivaikutelma, karamellimainen jälkimaku. Yksi pala riittää.