PIRKKA Suklaalevyraadissa

Pirkka rusina-hasselpähkinämaitosuklaa
Tuotteen Pirkka rusina-hasselpähkinämaitosuklaa valmistusmaa on Belgia. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,83 ja löytyy top 100 -listan sijalta 57. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Pirkka -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (lisukkeelliset & maustetut), Tuotannosta poistuneet.

Lotta 29.12.2013 : Törkeen hyvää, vaikken muuten rusinoista tykkääkään. Pakollinen ostos K-kaupoista.

mia 25.09.2012 : Aluksi ajattelin etten pidä tästä, mutta yllätyin että täähän on hyvää! sopivasti kaikkia aineita.

Suklaansyöjä 31.07.2012 : Hyvää suklaata, maikeita rusinoita ja sopivasti pähkinää.

Oddasat 17.03.2012 : Suklaa on todella hyvää, vaikka jotkin palat ovat ihan pähkinöiden valtaamina. Jos suklaanälän takia täytyy ostaa suklaata niin ostan tätä, ja aika usein tätä on tullut ostettuakin. Rusinakin sopii tähän erittäin hyvin. Ja kaiken lisäksi tämä ei ole edes hirveän kallista! Suosittelen.

alisha 17.06.2008 : En ole koskaan joutunut heittämään suklaata roskiin, mutta nyt jouduin. Syötäväksi kelpaamatonta roskaa!

Juupelis 05.06.2008 : TODELLA paksuja paloja,mikä on tietysti hyvä. Mutta levy tuntuu pieneltä juuri sen paksuuden vuoksi. Kun tahdon rusinaa suklaassa ostan tätä. Saisi 5 pistettä jos pähkinän tilalla olisi mantelia.

Yam-Yam 01.02.2008 : Paksu levy. Suklaa ihan kohtuu hyvää. Pähkinää ja rusinaa on sopusuhtaisesti.

Eemeli M 09.01.2008 : Täyttä moskaa.

hapsiluikka 02.12.2007

miisa 12.10.2007 : rusinahasselpähkinä on sopiva pala maukasta suklaata ja se on tosi hyvää

Tii 23.02.2007 : Mukavan isot palat, saa kerralla suun täydeltä suklaata :)
Rusinoita ja pähkinöitä ihanan paljon -kun laitetaan niin laitetaan sitten kunnolla, minun mielestäni. Ainoastaan suklaan halpa jälkimaku tiputtaa pisteitä. Mutta onneksi rusinoidet makeus hieman peittää sitä. Hinta-laatu -suhde kuitenkin kohdallaan!

enni 02.02.2007 : Loistava suklaa, jossa löytyy kivasti pureskeltavaa. rusinat ja pähkinät muodostavat onnistuneen liiton. Vaikka söisi koko levyn, ei tule huonoa oloa..