NEUHAUS Suklaalevyraadissa

Neuhaus Albert
Tuotteen Neuhaus Albert valmistusmaa on Belgia. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Neuhaus -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Irtokonvehdit.

Jenni V 14.02.2017 (Jäsenprofiili)
Knoppitietoa: Tämä konvehti luotiin vuonna 1959 avioituneiden prinssi Albertin ja prinsessa Paolan häihin (nykyiset Belgian hallitsijat). Lieriön muotoisessa konvehdissa on semitumma kuorrute, ja sisällä on vaaleaa hasselpähkinäpraliinia ja vielä kokonainen karamellisoitu hasselpähkinä keskellä. Praliini on sen verran hyvää, että luulen sitä ensin mantelipraliiniksi, mutta ilmeisesti se ei sitä kuitenkaan ollut. Praliinin rakenne on tosin vähän kuivahko, eikä karamellisoitu pähkinä tuo konvehtiin minkäänlaista lisäarvoa, ehkä pientä turhaa lisämakeutta ja kuivuutta vaan. Lisäksi maitosuklaa olisi sopinut kuorrutteeksi paremmin mietoon täytteeseen kuin tämä semitumma versio. Perushyvää kuitenkin, kolmonen.