KAKKUTUKKU Suklaalevyraadissa

Papan suklaapatukat (215g)
Tuotteen Papan suklaapatukat (215g) valmistusmaa on Hollanti. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Kakkutukku -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Vohvelisuklaat.

Jenni V 06.11.2017 (Jäsenprofiili)
Vanhaa versiota tästä patukkaboksista en tullutkaan maistaneeksi, mutta tämä uusi on netin mukaan muuttunut gluteenittomaksi, ja nyt kääreessä on kaksi pienen pientä runsaan belgialaisen maitosuklaakuorrutteen omaavaa vohvelikeksiä. Maitosuklaa on hyvin makeaa ja siinä on terävän vaniljainen maku, josta en oikein tykkää. Vohvelia on sisällä sekä tummemman ruskeaa että vaaleanruskeaa, täytettä en varsinaisesti havainnut. Maku on toki suklainen, ja rapsakkuutta piisaa, mutta silti tässä on halvan oloinen tuntu... Gluteenittomuus ehkä tekee keksistä vähän normaalia kuivemman. Ehkä vähemmän kuorrutetta ja jonkinlainen kostea täyte olisi tehnyt tälle poikaa? Melkein kolmonen, mutta ei ihan.