CLOETTA Suklaalevyraadissa

Cloetta tupla+ protein salmiac
Tuotteen Cloetta tupla+ protein salmiac valmistusmaa on Englanti. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Cloetta -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Lakritsi & salmiakki, Patukat, Proteiinipatukat ja -juomat.

Jenni V 13.11.2017 (Jäsenprofiili)
52g maitosuklaalla kuorrutettu proteiinipatukka, jossa on sisällä hopeatoffeen makuista vähän jankkimaista proteiinimassaa. Massan seassa on vielä 5,9% salmiakki-lakritsin makuisia rakeita. Kovin salmiakkinen tämä ei ole, vaan enemmän tosiaan sellainen makeamman hopeatoffeinen. Tavallaan ihan hyvää, mutta en ehkä palkkaripatukkana söisi kovin usein, en ole kovin kummoinen hopeatoffee-fani. Krispit piristivät massan joukossa, ja maitosuklaan valminta kuorrutteeksi oli ihan osuva valinta. Mitään yhteistä tupla-patukan kanssa tällä ei kyllä ole, mutta ravintosisältö on ihan hyvä ja proteiinikin laadukasta, joten annan kolmosen.