CLOETTA Suklaalevyraadissa

Cloetta Budapest (300g)
Tuotteen Cloetta Budapest (300g) valmistusmaa on Ukraina. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Cloetta -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Rasiat, pussit & yksittäiskäärityt.

Sari 25.01.2017 : minusta aivan täydellisen makuinen suklaa. tykkään!

suklaahirviö 30.12.2012 : Budapestiä ei oikeastaan voi arvioida täysin objektiivisesti. Se oli erottamaton osa lapsuuteni jouluja, ja sellaisena makuelämykseen liittyvät pakostakin muistot ja tunnelmat. Lapsena tämä oli herkku numero yksi, harvoin saatu, ja siksi sitäkin enemmän arvostettu. Jos tuotetta arvostelisi 10-vuotias Suklis, niin vitonenhan siitä pamahtaisi, eikä oikein riittäisikään.. Aikuinen Suklis kuitenkin on maistellut monien maiden suklaaherkkuja, ja on kehittänyt hiukan nirsonmakuakin vuosien kuluessa. Budepestin herkullisuus alkaa pinnan tummasta suklaasta. Sitä ei ole paljon, mutta riittävästi esimerkiksi siihen, että sen voi hampailla "kuoria" pois, niin että pääsee tarkastelemaan sisuksen vaaleanruskeaa massaa. Sisus on pehmeää, kiinteää, hiukan voimaiselta maistuvaa, pähkinäistä (?) tuotosta. Voimaisuus ei lapsena haitannut, mutta nyt kylläkin. Lapsuuden herkku on kestänyt ihan kivasti aikaa, mutta rasiallista en näitä ostaisi. Siinä on liikaa. Menneisyyden makumuistojen elvyttämiseen riittää yksi, tai kaksi konvehtia.

KUUKAUDEN TUOTE 2.2017 / Arkisto
Chocolate Tree Madagascar Ambanja milk 50%