CLOETTA Suklaalevyraadissa

Cloetta center salmiak nappirulla
Tuotteen Cloetta center salmiak nappirulla valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 4,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Cloetta -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Lakritsi & salmiakki, Suklaanapit.

Joblo 03.05.2017 : Verkkokaupan alennuksesta tarttui mukaan peräti 2,2 kilon muovilaatikko näitä 10 euron käsittämättömään hintaan. Vaikka itse vaalea suklaa ei ihan vedä vertoja Fazerin salmiakkisuklaan kuorelle, on tämä kokonaisuutena vielä Fazeriakin parempaa. Perusmaistuvan suklaan alla sykkii nimittäin juoksevahko voimakkaan salmiakkinen täyte, joka valloittaa suomalaiset makuhermot heti ensimmäisestä napista. Ruotsalainen napakymppi!

Miia 16.08.2014 : Maitosuklaanappi, jossa sisällä valuvanpuoleinen salmiakkitoffeetäyte. Maistellaan sen pidemmittä... Maitosuklaakuori on maultaan pehmeä, maitosuklaa on varsin vaaleaa, hiukan toffeisen makuista. Puraistaan kuori rikki... Hu-hu-huu, suun täyttää voimakkaan salmiakkinen maku - kyllä tämä ruotsalainen salmiakki Centerissä on ihan tuttua, tujua, voimakkaan suolaista, eikä mitään laku-mixiä. Salmiakki loppupeleissä maistuu suklaan yli, suklaa pääsee jälleen loppumaussa esille pienenä pehmeytenä. Salmiakki-suklaa -yhdistelmä jakaa ihmisiä - itse kuulun niihin, joiden mielestä suolainen salmiakki ja makea suklaa muodostavan kauniin liiton. Niin nytkin, salmiakki-Center on todellinen herkkupala salmiakki"fäneille"!

NEo 20.10.2013 : Vaaleaa makeaa maitosuklaata ja sisällä valuvaa suolaista salmiakkia. Täyte tasapainottaa makeutta kivasti. Onpa muuten maultaa yllätävän samanlainen kuin Fazerin salmiakkisuklaa. Näitä kai pitäsi ensi kerralla maistaa vuorotellen. Jos pidät salmiakin ja suklaa yhdistelmästä niin kannattaa kokeilla tätä.