NESTLÉ Suklaalevyraadissa

Nestlé lion white
Tuotteen Nestlé lion white valmistusmaa on Yhdysvallat. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 2,75 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Nestlé -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Patukat, Valkosuklaiset.

leijona 28.02.2017 : En tiedä sattuiko vain huono erä vai onko tämä tosissaan näin miedon/mitäänsanomattoman makuista.. Muistaakseni tykkäsin tästä aikoinaan, mutta tuotti nyt pettymyksen. Tykkään koostumuksesta, enkä tykkää kovin makeasta valkosuklaasta, mutta silti makua oli aivan liian vähän.

Miia 18.01.2011 : Samaa kamaa kuin tutumpi perus-Lion sillä erotuksella, että maitosuklaan sijasta päällystetty valkosuklaalla. Patukkaa saa jyystää hetken, sen verta sitkeää toffee on. Maku on yhdellä sanalla: yhhh! Kamalan makeaa, rasvaisen makuista ja mielestäni myös maistuu esanssille. Jäi kesken ja uutta en osta, valitan.

meitsi 26.01.2009

heiska 31.10.2007