KALEV Suklaalevyraadissa

Kalev draakon piimasokolaad pauksuhkruga
Tuotteen Kalev draakon piimasokolaad pauksuhkruga valmistusmaa on Viro. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,50 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Kalev -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (lisukkeelliset & maustetut).

Iikka 31.03.2017 (Jäsenprofiili)
Tyynymäiset Kalevin suklaapalat tuntuvat sisältävän pieniä rohisevia sattumia, kunnes alkaa paukkumaan! Suussa kuplii ja paukkuu pitkään. Yhden palan jälkeen taitaa paukkumisennätys mennä rikki. Pidän poksuista kyllä, mutta suklaan maku on tavanomainen. Kuitenkin kokemus on nelosen arvoinen.

Hanna P 27.03.2017 (Jäsenprofiili)
Pulleita paloja Kalevin maitosuklaata. Makea on tuoksu. Rohinaa ja poksetta suutuntumassa...mikäs siinä ja pokse kestää vielä tosi kauan! Maku on tosi makea ja vähän tylsä, mutta rouske ja pokse pelastaa jotain. Koska kuitenkin maku on suklaassa jokseenkin olennainen asia, tyydyn keskinkertaisiin pisteisiin.