KANTOLAN Suklaalevyraadissa

Kantolan café deli minttusuklaakeksi
Tuotteen Kantolan café deli minttusuklaakeksi valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 3,80 ja löytyy top 100 -listan sijalta 4. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Kantolan -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Keksit, leivonnaiset & leivontatarvikkeet.

Joblo 11.05.2017 : Yhdistysläisten ylistävät arviot pitivät odotukset korkealla. Niihin nähden tämä ei ole kyllä hääppöinen keksi. Tummasuklainen kuori, hieman vaaleampi minttuinen täyte ja vohvelia muistuttava pohja. Minttu ja makeus ovat tasapainossa hyvin, mutta jotenkin aneeminen tämä silti on. Syön suht mielelläni, mutta ei säväytä kyllä suuntaan jos toiseenkaan. Tämä keksipaketti on niukin naukin maksamani euron arvoinen, enpä osta toiste.

Kaakaolehmä 14.09.2012

Arde 18.06.2011 : Parhaita suklaakeksejä mitä hyllystä löytyy! Täyte on suussasulava, ei yhtään liian minttuinen vaan sopiva. Vohvelipohja täydentää suklaisen kokonaisuuden.

suklaahirviö 20.02.2011 : Ostin, vaikka epäilytti. Kovasti vaikutti toisinnolta after eighteistä, joista en erityisemmin perusta. Kirpeä, suuta viilentävä minttu sopii minusta hammastahnoihin ja suuvesiin paremmin kuin kekseihin ja pelkäsin tämän Kantolan keksin olevan taas yksi hammastahnakeksi muiden joukossa. Vaan eipä ollut! Ohut, tummalla suklaalla kuorrutettu keksi tuoksui minttuiselta, mutta puraistessa pelot hälvenivät. Keksissä oli ikään kuin ohut vohvelipohja, joka taittoi sopivasti täytteen minttuisuutta. Minttutäyte oli kiinteämpää tavaraa kuin kammoamani after eightin sisus, eikä sittenkään yhtä tujakkaa maultaan. Keksissä oli enemmän sisältöä kuin vain tumma suklaa ja hammastahnaminttu - tämä oli oikeasti positiivinen yllättäjä. Minttusuklaakeksien kärkeä, ehdottomasti! Suosittelen niillekin, jotka normaalisti suhtautuvat lajityyppiin epäillen.

kvk 06.10.2008