DELICATO Suklaalevyraadissa

Delicato snäll pärlboll
Tuotteen Delicato snäll pärlboll valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Delicato -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Keksit, leivonnaiset & leivontatarvikkeet.

Jenni V 15.05.2017 (Jäsenprofiili)
Kaurapallosta versio, josta puuttuu kahvin aromi (siitä "kiltteys") sekä pinnalla on reilusti raesokeria ohuen kaakaokuorrutteen päällä. Ajatus raesokerista kauhistuttaa jo valmiiksi, inhoan rohisevaa sokeria suussa ja siedän sitä oikeastaan vaan muutaman kiteen pikkupullan pinnalla. Onneksi maku ei yllättäen ollutkaan ihan niin makea kuin olisin odottanut, ja enemmän tässä maistuu itse pallo kuin päällinen. Kyllä tämä aika lailla perus-delicatopallolle maistuu, eli taasen isolle raa'alle kaakaoiselle taikinaklöntille. Öklöys iskee taas, 58g pallonen on ihan liian iso. Vatsa jää kipeäksi, äitikin sanoi aina ettei taikinaa saa syödä liikaa kerralla... Kakkonen.