DELICATO Suklaalevyraadissa

Delicato kolasmak havreboll
Tuotteen Delicato kolasmak havreboll valmistusmaa on Ruotsi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 2,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Delicato -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Keksit, leivonnaiset & leivontatarvikkeet.

Jenni V 15.05.2017 (Jäsenprofiili)
55g valtava "taikinapallo", tai minusta tämä ainakin maistui ihan taikinalta... Pallon pinnalla on kookoshiutaleita ja selosteen mukaan myös valkoinen kuorrute, mutta sitä ei kyllä hirveästi havainnut. Massa on vähän kuin piparitaikinaa ilman joulumausteita, siinä on kaurahiutaleita, kasviöljyä, munanvalkuaista, sokeria ja vähän kaakaojauhettakin, tosin sitä ei mausta erota. Maku on ehkä vähän karamellinen, sitä kai toi kolasmak tarkoittaa, mutta todella äklö olo tuli kimpaleen syömisen jälkeen sen makeudesta ja rasvaisuudesta. Ei ole millään tavalla suklaatuote, erityiseen makeannälkään tämä sopii mutta mielellään puoliksi jaettuna. Kakkonen.