Leader Vegeway Leader Vegeway

FAZER Suklaalevyraadissa

Karl Fazer tyrkisk peber maitosuklaa
Tuotteen Karl Fazer tyrkisk peber maitosuklaa valmistusmaa on Suomi. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,00 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Lakritsi & salmiakki, Levyt (lisukkeelliset & maustetut).

Annamari 03.12.2018
Sokkomaistelu: Fazeria tutulla tuoksulla. Vaikka maistellaan sokkona, tuotteen kyllä tunnistaa. Joukossa on mustia rouskeita. Rouskettava on mukavasti, makua ei aluksi irtoa. Salmiakkisuus jää miedoksi. Hyvää, mutta mielikuvituksetonta ja molemmat osaset toimivat paremmin itsekseen. Balanssi suklaan ja lisäkkeen suhteen on sopiva.

Janne J 22.11.2018
Turkinpippurikaramellin ja maitosuklaan epäpyhä liitto toimii yllättävän kelvollisesti, eli turkinpippurin määrä on sellainen, että laadukas suklaa ei täysin peity sen maun alle. Helposti ruoskuttaisin tätä levyllisen, mutta sitten tullaan tärkeän kysymyksen äärelle: ostaisinko toistamiseen? En välttämättä, sillä Fazerin Sininen ja turkinpippurit ovat mielestäni
parempia erikseen nautittuina. Ihan mukava ja rohkea uutuustuote kuitenkin, kyllä tällekin varmaan löytyy markkinoita.

Iikka 22.11.2018
Tuttu suklaapalanen. Seassa on rouskuvaa turkinpippuria. Imeskellen tuttu sininen maistuu, ainakin välillä. Salmiakki ottaa kuitenkin erävoiton tässä kahden klassikon taistossa. Jos pussillinen turkinpippuria tuntuu liialta, niin kannattaa ostaa levyllinen tätä.

Hanna P 22.11.2018
Fazerin maitosuklaata mustin sattumin. Eipä taida tuoksua miltään. Sattumat rohisevat suussa ja lienevät turkinpippuria. Sinänsä suklaaseen on löydetty hyvä balanssi: Sattumia on reilusti, mutta suklaakin maistuu. Sinänsä vaan tulee olo, että kyseinen suklaa ja kyseinen karkki eivät yhdessä tuo toisensa parhaita nyansseja esiin. Vaan sinänsähän suklaa ja
salmiakki ovat hyvää, että eipä tällekään alle kolmosta kehtaa antaa. Hyvä suolaisen ja makean liitto!