FAZER Suklaalevyraadissa

Karl Fazer hasselpähkinärouhe maitosuklaa
Tuotteen Karl Fazer hasselpähkinärouhe maitosuklaa valmistusmaa on Suomi. Se on saanut vierailijoilta pistekeskiarvon 4,67 ja löytyy top 100 -listan sijalta 30. Katso lisäksi jäsenten arviot tuotteesta ja kaikki Fazer -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Levyt (lisukkeelliset & maustetut).

Snabbe 28.01.2013 : Erittäin onnistunut makuyhdistelmä, päihitti jopa perinteisen sinisen. Suosittelen kokeilemaan!

Spiral 27.02.2011

satu 17.11.2009 : tää on siis maailman parasta suklaata!

Mellu 05.08.2009

jimska the chocolate 18.05.2008 : jippi jai jeikä! herkullinen suklaa pähkinärouheella. vasta tänään satuin ostamaan täydellisen tuotteen! herkullinen kokemus, nyt tämän levyn jämät ovat suklaapankissa.

suklaahirviö 15.05.2008 : Tämä on lajissaan oikein hyvää huttua. Pähkinärouhetta on ylellisen runsaasti. Suklaan ja pähkinärouheen avioliitto on kuin taivaassa solmittu. Tämä sopii minun makuuni paremmin kuin se Fazerin kirkkaankeltainen, kokonaisia pähkinöitä sisältävä suku. Siinä oli aina monta palaa ilman "sattumaa" - tässä ei sitä pelkoa ole.
Miksi siis "vain" nelonen? En tiedä - ehkä siksi, että mietin myös tätä muotoa, jossa herkku on tarjolla. Minusta levyllinen on jotenkin kuin lankunpätkä.. jos tätä olisi patukkamuodossa, niin ehkä tulisi ostettua useammin? Ehkä. Lajissaan hyvää, kuten sanottu, mutta tietty tavanomaisuus vaivaa. Maailmassa on yksinkertaisesti liikaa hyviä suklaita, siksi vain nelonen.

KUUKAUDEN TUOTE 2.2017 / Arkisto
Chocolate Tree Madagascar Ambanja milk 50%