ANTHON BERG Suklaalevyraadissa

Anthon Berg maitosuklaiset mantelimunat
Tuotteen Anthon Berg maitosuklaiset mantelimunat valmistusmaa on Tanska. Se on saanut jäseniltä pistekeskiarvon 3,33 eikä se täytä top 100 -listan kriteerejä. Katso lisäksi vierailijoiden arviot tuotteesta ja kaikki Anthon Berg -tuotteet. Tuote kuuluu Suklaalevyraadissa tuoteryhmiin Figuurit, Murot, myslit, hiutaleet & pähkinät, Pääsiäinen, Sokerikuoriset.

Satu 22.03.2007 (Jäsenprofiili)
Keltaisia, oransseja ja valkoisia suklaakuorrutettuja manteleita, joissa amerikanpastillien tyyppinen kova "pinnoite". Yhdistelmän maku ja koostumus ovat minun makuuni liian sokerisia.

Antti H 22.03.2007 (Jäsenprofiili)
Ranskanpastilli-kuorrutteella ryyditetty mantelitäytteinen suklaamuna. Extra-raksuvaa. Suklaa maitsuu todella vähän muiden makujen takaa. Kokonaisuus suht ok.

Susanna K 22.03.2007 (Jäsenprofiili)
Kovakuorinen suklaamuna, sisällä ohut kerros suklaata ja loppuhuipennuksena löytyy kokonainen manteli. Suklaan maku jää odotuttaan kun taas mantelin maku hallitsee koko raetta. Kivoja napostelukarkkeja.

Antti K 22.03.2007 (Jäsenprofiili)
Rapeakuorisia täyssuklaisia pikkumunia. Ekana tuntuu että suklaata ei ole tarpeeksi, mutta jos heittää pari suuhun kerralla, niin hieman parempi. Hetkinen, tässä maistuu ikävästi pähkinä.

Janne J 22.03.2007 (Jäsenprofiili)
Herrrrkullista! Vaikka suklaata ei ole näissä namuissa kovin paljoa, yhdistyy se kovan sokerisen kuoren kanssa oivallisesti maukkaaseen manteliin. A+ luokaa, näitä menisi helposti pussillinen tai kaksi.

Jarkko Karhunen 21.03.2007 (Jäsenprofiili)
Kovan sokerikuoren alta löytyy kokonainen manteli. Mantelin ja kuoren välissä on ohuehko suklaakerroskin. Kovasta kuoresta tulee miinusta, mutta kokonaisuuden maku on kuitenkin loistavan pähkinäinen ja rouskuvainen. Suklaan makua jään hieman kaipaamaan. Kuoren väreistä huolimatta kaikki ovat samanmakuisia.

KUUKAUDEN TUOTE 2.2017 / Arkisto
Chocolate Tree Madagascar Ambanja milk 50%